Üritused

Tagasi

“Innovatsioonitrepp 2.0 ja SEB Kasvuprogrammi finaal”

Tallinna Teletorni 2. korrus

Esmakordselt toimub Innovatsiooniliidrite klubi liikmetele Innovatsioonitrepp 2.0 tutvustamine , mille käigus räägitakse uuest innovatsioonitrepi kontseptsioonist, eesmärkidest ning testimisest. Selle järgselt toimub SEB Kasvuprogrammi finaal, mil neli kasvuettevõtet räägivad programmi käigus kogutud uutest teadmistest, ärifookusest ning ettevõtte ärikasvust.


Ajakava:
8.30-9.00 Registreerimine ja kogunemine (Teletorni 2. korrusel)
9.00-9.45 Innovatsioonitrepp 2.0 tutvustamine, näited ja ettevõtetega testimine (Mart Maasik, innovatsiooniekspert Tööandjate Keskliidu töögrupis ning UniTartu Ventures juht)
9.45-10.15 SEB Kasvuprogrammi tutvustus (Sander Välk, SEB innovatsioonijuht)
Kasvuprogrammi esitlused:



  • Mugavik Barefoot - paljajalujalatsi poest jalanõutootjaks - Sense. True movement.

  • IDsys - Sinu digitaalse varahalduse tervikpartner.

  • HC Pro - Make things happen.

  • Smartecon - Nutikad taastuvenergia-lahendused.
    10.15-10.30 Zürii arutelu ja võitjate otsustamine/Innovatsioonilift 22. korruse restorani

  • Innovatsioonilift 22. korruse restorani "Ettevõtte arendamiseks rühid sa mööda treppi ülesse, aga kasutades Innovatsioonitrepp 2.0 mudelit, saad sa innovatsiooniliftiga ambitsioonikamatesse kõrgustesse kiirelt ja efektiivselt"
    10.30-11.30 SEB Kasvuprogrammi võitjate väljakuulutamine

  • Ambitsioonikate ettevõtete väljakutse: teletorni serval kõndimine (sõltub ilmastikuoludest). Kolmele julgele Innovatsioonitrepp 2.0 võimekuse hindamise auhind.

  • Networking ja suupisted.


Üritus on mõeldud Innovatsiooniliidrite klubi liikmetele ning SEB Kasvuprogrammi liikmetele.


Mugavik Barefoot
Mugavik Barefoot on paljajalujalatsite pood, mis on tegutsenud 2 aastat. Mugavik on loodud selleks, et jalasõbralikud jalatsid jõuaksid jalgadeni. Eesmärk on muuta paljajalujalatsid tavajalanõudeks ja see eesmärk on tänaseks 18 000 paari jagu lähemal. Kuna jalatsitööstuse eesmärk on toota ulmelisi jalatseid mis on jala kujust väga kaugel siis on edasimüügist vähe - tuleb luua jalatsibränd, mis kannaks paljajalu väärtusi. Shoes that make sense.


IDsys
IDsysi missiooniks on muuta senised tööprotsessid kiiremaks ja inimlikumaks. Aitame kasvatada klientide kasumlikkust, panustades äriprotsessidesse ja arendustesse, mis tõstavad äri tõhusust ja tootlikkust. Selleks juurutame peamiselt raadiosageduslikku tuvastamise tehnoloogiat kliendi varude, logistika- ja tootmissüsteeemide haldamise kasutamises. RFID toel saavutab klient digitaalse ülevaate varadest ja varadega seotud toimingutest ning seda kõike reaal-ajas.


HC Pro
HC PRO AS on ettevõte millel on kaks ärisuunda: esimene, mis puudutab jõusaalivarustust ja toidulisandeid ning teine ärisuund, mille sees on kõik erootikaäriga seotud tooted: lelud, pesud, aluspesud, libestid ja massaažiõlid. HC Pro toodete edus mängib järjest suuremat rolli oma-brändi toodete müügi kasv ning sellele eelnev tootearendus. 2022 aastal avab HC Pro T1 Kaubanduskeskuses Põhjamaade suurima erootikamaailma. Lisaks on võimalik tooteid tellida ka veebipoest, mis on tunnustatud kogu Baltikumis ja Soomes.


Smartecon
Smartecon koondab endas kogu kompetentsi, mis on vajalik oma klientidele terviklike ja asjatundlike päikeseenergia lahenduste pakkumiseks. Smarteconi eesmärkiks on pakkuda päikesepaneelide terviklahendusi, mis aitaksid vähendada elektriarveid ja suurendada sõltumatust energiaturul toimuvast. Ettevõte pakub taastuvenergiasüsteemide konsultatsioone ja tasuvusanalüüse, projekteerimist, terviklahendusi, komponente, paigaldust, seiret ja hooldust ning liitmist võrguettevõttega. Smartecon kuulub Äripäeva TOP 100 edukaima ettevõtte hulka.